26 de febr. 2013

Watergate espanyistaní

Watergate espanyistaní

 

Alicia Sánchez Camacho (presidenta del Partit Popular a Catalunya) i Victòria Álvarez (exparella de Jordi Pujol i Ferrusola), van reunir-se al voltant d’una taula del restaurant la Camarga per tal que la segona expliqués a la primera afers d’alcova i sobre els negocis del tercer.

Victoria Álvarez va confessar a Sánchez Camacho que la seva raó per apropar-se a Jordi Pujol Ferrusola és “perquè és molt bo al llit. Intercanvien opinions sobre l’ús del bótox, la cirurgia estètica, i altres assumptes banals.

Tot això hauria acabat aquí si no fos que la conversa estava sent gravada, i segons el director de Método 3 per empleats de la seva agència a instàncies de l’entorn de Sánchez Camacho. Per “entorn” de Sánchez Camacho hem d’entendre Partit Popular. Aquest “entorn” va informar dels detalls del dinar entre ambdues dones per tal que els “espietes” de Método 3, Alejandro Borreguero i Julián Peribáñez, poguessin instal·lar una gravadora dins d’un gerro comprat en un “tot a 1 € xinès” que van posar a la taula on van dinar les senyores sense que ho sabés Francisco Marco, director de Método 3. Segons el director de Método 3, l’agència no va cobrar per aquest treball i ell va assabentar-se de tot l’assumpte per la premsa. El director d’una empresa que es dedica a cercar informació sobre altres no sap que passa dins de l’empresa que ell dirigeix?

Método 3 va dedicar-se a espiar polítics (la líder del Partit Popular a Catalunya, Alicia Sánchez Camacho, el comissari europeu Joaquín Almunia o el conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig (CiU)), empresaris i personalitats de la vida pública catalana. Els dos “espietes” han declarat que Sánchez Camacho coneixia la gravació.

I a tot aquest embolic cal afegir la sospita que Método 3 podria tenir alguna relació amb el CNI, que el CNI nega, només faltaria.

Tot aquest assumpte apunta a una trama d’espionatge a partits polítics i altres personalitats a Catalunya darrera de la qual hi ha el Partit Popular, una mena de Watergate en versió espanyola, només cal veure l’estil pedestre i barroer d’aquesta gent, amb una Sánchez Camacho en el paper de Matahari espanyistaní que intenta treure-li informació compromesa a l’exparella despitada d’en Jordi Pujol i Ferrusola.

Un fet curiós és que quan va sortir el tema dels sobres de Bárcenas, Sánchez Camacho va estar una setmana callada, i ara que ha sortit aquest escàndol de les escoltes també ha decidit callar,de moment, fins i tot ella deu estar avergonyida de tota la podridura que hi ha al seu partit.

 

 

 

 

 

Watergate españistaní

 

Alicia Sánchez Camacho (presidenta del PP en Cataluña) y Victoria Álvarez (ex pareja de Jordi Pujol i Ferrusola), se reunieron alrededor de una mesa del restaurante La Camarga para que la segunda explicara a la primera asuntos de alcoba y sobre los negocios del tercero.

 

Victoria Álvarez confesó a Sánchez Camacho que su razón para acercarse a Jordi Pujol Ferrusola es "porque es muy bueno en la cama". Intercambian opiniones sobre el uso del bótox, la cirugía estética, y otros asuntos banales.

 

Todo esto habría acabado aquí si no fuera que la conversación estaba siendo grabada, y según el director de Método 3 por empleados de su agencia a instancias del entorno de Sánchez Camacho. Por "entorno" de Sánchez Camacho debemos entender Partido Popular. Este "entorno" informó de los detalles del almuerzo entre ambas mujeres para que los "espías" de Método 3, Alejandro Borreguero y Julián Peribáñez, pudieran instalar una grabadora dentro de un jarrón comprado en un "todo a 1 € chino" que pusieron en la mesa donde comían las señoras sin que lo supiera Francisco Marco, director de Método 3. Según el director de Método 3, la agencia no cobró por este trabajo y él se enteró de todo el asunto por la prensa. ¿El director de una empresa que se dedica a buscar información sobre otros no sabe que pasa dentro de la empresa que él dirige?.

Método 3 se dedicó a espiar políticos (la líder del PP en Cataluña, Alicia Sánchez Camacho, el comisario europeo Joaquín Almunia o el consejero de Empresa y Empleo, Felip Puig (CiU)), empresarios y personalidades de la vida pública catalana. Los dos "espías" han declarado que Sánchez Camacho conocía la grabación.

Y a todo este lío hay que añadir la sospecha de que Método 3 podría tener alguna relación con el CNI, que el CNI niega, faltaría más.

Todo este asunto apunta a una trama de espionaje a partidos políticos y otras personalidades en Catalunya tras la cual está el PP, una especie de Watergate en versión española, sólo hay que ver el estilo pedestre y torpe de esta gente, con una Sánchez Camacho en el papel de Matahari españistaní que intenta sacarle información comprometida a la ex pareja despechada de Jordi Pujol i Ferrusola.

Un hecho curioso es que cuando salió el tema de los sobres de Bárcenas, Sánchez Camacho estuvo una semana callada, y ahora que ha salido este escándalo de las escuchas también ha decidido callar, de momento, incluso ella debe estar avergonzada de toda la podredumbre que hay en su partido.