7 de febr. 2013

Científics espanyols ressusciten el geocentrisme

Científics espanyols ressusciten el geocentrisme



Juan Carlos Gorostizaga (físic i professor de matemàtiques aplicades a l'Escola Tècnica Superior de Nàutica i Màquines Navals de la Universitat del País Basc (UPV) i Milenko Bernadic (doctor en Matemàtiques de la Universitat de Múrcia) han ressuscitat la teoria geocèntrica, aquella que diu que la Terra és el centre de l’Univers. Aquests dos científics de fortes creences religioses i partidaris del creacionisme, teoria oposada a la teoria de l’evolució de Darwin, creuen que tots els astres de l’Univers giren al voltant de la Terra. Segons aquesta teoria, la geocèntrica, el Sol i la Lluna giren al voltant d’una Terra immòbil, i la resta dels planetes dels Sistema Solar al voltant del Sol.

Gorostizaga diu que “la Terra no és un planeta, doncs està situada en el precís baricentre de l’Univers i per l’efecte giroscòpic està preservada de tot moviment”.

El Baricentro no estava a Barberà del Vallès?

 

 

 

Científicos españoles resucitan el geocentrismo

 

Juan Carlos Gorostizaga (físico y profesor de matemáticas aplicadas en la Escuela Técnica Superior de Náutica y Máquinas Navales de la Universidad del País Vasco (UPV) y Milenko Bernadic (doctor en Matemáticas de la Universidad de Murcia) han resucitado la teoría geocéntrica, aquella que dice que la Tierra es el centro del Universo. Estos dos científicos de fuertes creencias religiosas y partidarios del creacionismo, teoría opuesta a la teoría de la evolución de Darwin, creen que todos los astros del Universo giran alrededor de la Tierra. Según esta teoría, la geocéntrica, el Sol y la Luna giran alrededor de una Tierra inmóvil, y el resto de los planetas del Sistema Solar alrededor del Sol.

Gorostizaga dice que "la Tierra no es un planeta, pues está situada en el preciso baricentro del Universo y por el efecto giroscópico está preservada de todo movimiento".

¿El Baricentro no estaba en Barberà del Vallès?

1 comentari:

Silveri Garrell ha dit...

Gracies per publicar un post fent propaganda del profesor Gorostizaga. Jo en soc un gran fan de la seva ciencia i del seu blog.Bon dia a tots catalans de casa nostra, i sigueu ben acollidors de les noves idees.