9 d’oct. 2013

UN PAÍS AMB UN SORPRENENT CONCEPTE DE LA TOLERÀNCIA

UN PAÍS AMB UN SORPRENENT CONCEPTE DE LA TOLERÀNCIA

 

Espanya és un país sorprenent: El rei, un home aficionat a caçar óssos (Mitrofan), elefants i el seu germà, era president d'honor de WWF-Adena. El president del govern espanyol defensa el dret d’autodeterminació dels sahrauís però la nega als catalans. Llavors perquè ens sorprenem que li donin el premi a la tolerància a Victoria Prego que afirma que s'ha de ser intolerant amb els independentistes?

L’Associació per la Tolerància, ideològicament al partit neolerrouxista Ciutadans (C’s) i a Convivència Cívica Catalana entrega anualment un premi a la tolerància a personalitats que s’hagin destacat, a parer seu, per la seva tolerància, però com podem veure a la llista de persones premiades i les organitzacions abans citades, no seria precisament la tolerància el que aquesta gent defensa: Iván Tubau, Fernando Savater, Francesc de Carreras, Gregorio Peces Barba, Iniciativa Ciudadana ¡Basta ya!, Félix de Azúa, Albert Boadella, Baltasar Garzón, Antonio Muñoz Molina, Arcadi Espada, Rosa Díez, Mario Vargas Llosa i Carlos Herrera.

És a dir, el premi a la tolerància el tenen persones que han fet declaracions profundament catalanòfobes, que insulten dia si i dia també a Catalunya des de les seves columnes periodístiques i ràdios, que fan crides al colpisme, o que ordenen detencions arbitràries contra el moviment independentista. És rar que no li hagin donat el premi a Tejero, Losantos o Vidal-Quadras.

L’última en rebre el premi a la (in)tolerància ha estat la periodista Victoria Prego, directora adjunta del diari El (in)Mundo que en el seu discurs d’agraïment ha dit que s’havia de ser intolerants amb els independentistes als que acusa d’anar contra “la convivència i que actuen contra els drets dels altres”.  Prego també afirma que als independentistes “se’ls ha de combatre sense pietat, en tots els camps”.

I ara, jo com independentista que sóc li vull preguntar a Victoria Prego, de quina manera proposa als seus amics “tolerants” que ens combatin, fent-nos arrestar i enviant-nos a camps de concentració, executant-nos a trenc d’alba?.

Si aquests són els millors exemplars de la tolerància espanyola cap a Catalunya no ens ha de sorprendre escoltar altra gent defensant el bombardeig de les ciutats catalanes.

 

 

 

 

 

 

 

 

UN PAÍS CON UN SORPRENDENTE CONCEPTO DE LA TOLERANCIA

 

España es un país sorprendente: El rey, un hombre aficionado a cazar osos (Mitrofan), elefantes y su hermano, era presidente de honor de WWF-Adena. El presidente del gobierno español defiende el derecho de autodeterminación de los saharauis pero lo niega a los catalanes. Entonces ¿porque nos sorprendemos que le den el premio a la tolerancia a Victoria Prego que afirma que hay que ser intolerante con los independentistas?

La Asociación por la Tolerancia, ideológicamente afín al partido neolerrouxista Ciudadanos (C 's) y Convivencia Cívica Catalana entrega anualmente un premio a la tolerancia a personalidades que se hayan destacado, a su juicio, por su tolerancia, pero como podemos ver en la lista de personas premiadas y las organizaciones antes citadas, no sería precisamente la tolerancia lo que esta gente defiende: Iván Tubau, Fernando Savater, Francesc de Carreras, Gregorio Peces Barba, Iniciativa Ciudadana ¡Basta ya!, Félix de Azúa, Albert Boadella, Baltasar Garzón, Antonio Muñoz Molina, Arcadi Espada, Rosa Díez, Mario Vargas Llosa y Carlos Herrera.

Es decir, el premio a la tolerancia lo tienen personas que han hecho declaraciones profundamente catalanofóbicas, que insultan día sí y día también a Catalunya desde sus columnas periodísticas y radios, que hacen llamadas al golpismo, o que ordenan detenciones arbitrarias contra el movimiento independentista. Es raro que no le hayan dado el premio a Tejero, Losantos o Vidal- Quadras.

La última en recibir el premio a la (in)tolerancia ha sido la periodista Victoria Prego, directora adjunta del diario El (in)Mundo que en su discurso de agradecimiento dijo que había que ser intolerantes con los independentistas a los que acusa de ir contra "la convivencia y que actúan contra los derechos de los demás" . Prego también afirma que los independentistas "se les debe combatir sin piedad, en todos los campos" .

Y ahora , yo como independentista que soy, le quiero preguntar a Victoria Prego, ¿de qué manera propone a sus amigos "tolerantes" que nos combatan, haciéndonos arrestar y enviándonos a campos de concentración, ejecutándose a amanecer? .

Si estos son los mejores ejemplares de la tolerancia española hacia Catalunya no nos debe sorprender escuchar otra gente defendiendo el bombardeo de las ciudades catalanas.