5 de gen. 2010

Cabrejos TV

Cabrejos TV

Sembla increïble que estem parlant de gent que porta molts anys en aquesta professió i que cometin aquests errors de parlar quan no han de fer-ho sense pensar que poden quedar en evidència davant dels seus espectadors.

“Ea, ea, ea, JJ se cabrea”... amb la FIFA

JJ Santos com es pot apreciar en el vídeo és un home que mai perd les formes ni les maneres ni l'educació davant les dificultats que se li presenten, com també demostra la seva imparcialitat quan analitza els partits de la Lliga i té una gran simpatia per la FIFA. Suposo que us heu adonat que el to de les primeres línies era irònic. Sabem de quin pal va JJ Santos, quan guanya el Barça. Sembla que JJ Santos va perdre els estreps per les condicions en les que havien de fer la transmissió del partit i va deixar algunes paraules gruixudes sobre la FIFA. El vídeo sembla que s'ha fet públic de forma “accidental”, a mi em sembla que es tracta d'un vídeo que reflexa comunicacions internes, per tant diria que això ha sortit d'algun treballador de la mateixa cadena. JJ Santos 'Estic fins als ous, no funciona res! "Estic fins als ous ja, joder, amb la puta FIFA dels collons Les putes normes, i després no funciona res, hòsties Això és una merda i no se sent. A l' seva companya Sara Carbonero li diu: No facis ni puto cas i que li donin per cul a la FIFA.

“Pero esto que es”

A un altre que fa uns anys tampoc li entraven les connexions al seu gust va ser Matías Prats, llavors a TVE1, ara a Antena 3, que va tenir un rampell de cabreig.

Vídeo: JJ Santos

Vídeo: Matías Prats

Cabreos TV
Parece increíble que estamos hablando de gente que lleva muchos años en esta profesión y que cometan estos errores de hablar cuando no deben hacerlo sin pensar que pueden quedar en evidencia ante sus espectadores.
"Ea, ea, ea, JJ se cabrea" ... con la FIFA
JJ Santos como se puede apreciar en el vídeo es un hombre que nunca pierde las formas ni las maneras ni la educación ante las dificultades que se le presentan, como demuestra su imparcialidad cuando analiza los partidos de la Liga y tiene una gran simpatía por la FIFA.Supongo que os habéis dado cuenta que el tono de las primeras líneas era irónico. Sabemos de qué palo JJ Santos, cuando gana el Barça. Parece que JJ Santos perdió los estribos por las condiciones en las que tenían que hacer la transmisión del partido y dejó algunas palabras gruesas sobre la FIFA. El vídeo parece que se ha hecho público de forma "accidental", a mí me parece que se trata de un vídeo que refleja comunicaciones internas, por lo tanto diría que esto ha salido de algún trabajador de la misma cadena. JJ Santos 'Estoy hasta los huevos, no funciona nada! "Estoy hasta los huevos ya, joder, con la puta FIFA los cojones Las putas normas, y luego no funciona nada, hostias Esto es una mierda y no se siente. En el su compañera Sara Carbonero le dice: No hagas ni puto caso y que le den por culo a la FIFA.
"Pero esto que es"
A otro que hace unos años tampoco le entraban las conexiones a su gusto fue Matías Prats, entonces en TVE1, ahora en Antena 3, que tuvo un arrebato de cabreo.