7 de febr. 2009

Alguna cosa fa olor de podrit al carrer Gènova / I també al PP d'Ourense

Alguna cosa fa olor de podrit al carrer Gènova
La corrupció en el PP és un fet indiscutible. Recordo que ja fa molt de temps van enviar-me una llista amb un centenar de casos de corrupció urbanística amb noms i dades. En aquell cas només era corrupció urbanística i provablement només eren una part. I n'eren 100. Però no només hi ha corrupció en l'urbanisme, el PP és com una mena de rei Merda - Mides era el que convertia tot el que tocava en or - que tot el que toca ho converteix en merda i ho corromp. Quan encara no haviem pogut sortir de la nostra perplexitat veient com es desenvolupava el vodevil dels espies de la Comunitat de Madrid ara surt a la llum un cas de corrupció urbanística a Madrid, València, Màlaga i Cadis que va començar durant el govern d'Aznar. Durant la investigació s'ha descobert que s'han mogut grans quantitats de diners, facturacions estranyes i paradisos fiscals. El principal implicat en aquesta trama de corrupció és Francisco Correa. Aquest individu aconseguia adjudicacions i contractes de les administracions en mans del PP. Correa ha estat organitzador de diversos actes del PP a la Comunitat de Madrid. També ha estat arrestada la seva dona, María del Carmen Rodríguez que va crear la societat i va ser cap del gabinet de l'exalcalde de Majadahonda, Guillermo Ortega (PP), dimitit l'any 2005 després que es descobrís que el consistori tenia un deute de 15 milions d'euros. Correa va ser un dels testimonis en el casament d'Alejandro Agag amb Ana Aznar, filla de José María Aznar. Agag ha advertit que si algú intenta involucrar-lo en la trama iniciarà accions judicials. Un altre arrestat ha estat el secretari general del PP a Pontevedra, Pablo Crespo I dues persones més.
Alguna cosa huele a podrido en la calle Génova
La corrupción en el PP es un hecho indiscutible. Recuerdo que ya hace mucho tiempo enviaron una lista con un centenar de casos de corrupción urbanística con nombres y a datos. En aquel caso nada más era corrupción urbanística y probablemente solo eran una parte. Y eran 100. Pero no solo hay corrupción en el urbanismo, el PP es como una especie de rey Mierda - Midas era el que convertía todo el que tocaba en oro - que todo la que toca lo convierte en mierda y lo corrompe. Cuando aún no habíamos podido salir de nuestra perplejidad viendo como se desarrollaba el vodevil de los espías de la Comunidad de Madrid ahora sale a la luz un caso de corrupción urbanística en Madrid, Valencia, Málaga y Cádiz que comenzó durante el gobierno de Aznar. Durante la investigación se ha descubierto que se han movido grandes cantidades de dinero, facturaciones extrañas y paraísos fiscales. El principal implicado en esta trama de corrupción es Francisco Correa. Este individuo lograba adjudicaciones y contratos de las administraciones en manso del PP. Correa ha sido organizador de varios actos del PP en la Comunidad de Madrid. También ha sido arrestada su mujer, María del Carmen Rodríguez que creó la sociedad y fue jefa del gabinete del exalcalde de Majadahonda, Guillermo Ortega (PP), dimitido el año 2005 después de que se descubriese que el consistorio tenía una deuda de 15 millones de euros. Correa fue un de los testigos en la boda de Alejandro Agag con Ana Aznar, hija de José María Aznar. Agag ha advertido de que si alguien intenta involucrarle en la trama iniciará acciones judiciales. Otro arrestado ha sido el secretario general del PP en Pontevedra, Pablo Crespo Y dos personas más.
I també al PP d'Ourense
Al PP d'Ourense li hi ha sorgit un inconvenient a pocs dies per l'inici de la campanya electoral al Parlament gallec. El número u per la llista pel PP d'Ourense, Luis Carrera, ha sigut destituït per la direcció del seu partit quan s'ha sabut que va rebre 240000 euros per facilitar l'entrada del Banco Privado - un banc portuguès - en el mercat gallec. Va oblidar-se de declarar aquests diners a Hisenda ja que el banc li va ingressar en una de les seves sucursals en les Illes Caiman. Carrera es postulava com a conseller d'Economia en cas que el PP guanyés les eleccions gallegues però ha acabat convertint-se en la pústula del PP gallec.
Y también en el PP de Ourense
Al PP de Ourense le ha surgido un inconveniente a pocos días por el inicio de la campaña electoral al Parlamento gallego. El número uno por la lista del PP de Ourense, Luis Carrera, ha sido destituido por la dirección de su partido cuando se ha sabido que recibió 240000 euros por facilitar la entrada del Banco Privado - un banco portuguès - en el mercado gallego. Se olvidó de declarar este dinero a Hacienda ya que el banco se lo ingresó en una de sus sucursales en las Islas Caimán. Carrera se postulaba como consejero de Economía en caso de que el PP ganase las elecciones gallegas pero ha acabado convirtiendose en la pústula del PP gallego.